Kem Motivasi dan kecergasan Sekolah Sukan Negeri Tun Hussien Onn

Posted by isn-johor Tuesday, October 19, 2010, under | 0 comments
Tarikh : 6-8 Oktober 2010


Tempat : SSN Tun Hussien Onn



Dengan kerjasama Erat antara ISN Johor dan Majlis Sukan Negeri Johor di bawah Unit Pembangunan dan Sains Sukan, Pada 6-8 oktober 2010 telah diadakan satu Kem Motivasi dan kecergasan Sekolah Sukan Negeri yang bertempat di Kluang Johor,Seramai 6 Orang Pegawai dan anggota Pusat Satelit ISN johor telah terbabit dalam program pada kai ini.

program yang diadakan di sekolah itu sendiri bertujuan untuk Memperlengkapkan atlet dengan pengetahuan aspek sains sukan khususnya untuk ke Karnival sekolah-sekolah sukan Negeri 2010 yang akan berlangsung di Negeri Kedah dan Karnival pelapis di Negeri Sembilan. Dalam masa yang sama ia bagi Menilai prestasi atlet dalam ujian kecergasan agar dapat melakukan penambahbaikan sebelum ke karnival sukan tersebut.

Program yang di sepenuhnya oleh Team ISN Johor dengan kerjasama MSNJ ini di harap dapat memberi input kepada atlet dalam memepersiapkan diri ke karnival sukan tersebut.kerjasama yang baik di beri oleh Pihak sekolah terutama dari Cikgu Mustapa dan Pn Pengetua diharap dapat berterusan dalam memajukan sukan Di negeri Johor ini.

Sesi Ujian Kecergasan



Sesi Pemakanan, Latihan Dalam Kumpulan dan Sesi Psikologi Sukan






Sesi Latihan Kecergasan





Setinggi Penghargaan Kami Ucapkan atas Segala Kerjasama yang Diberikan Oleh Pihak Sekolah, Majlis Sukan Negeri Johor dan Atlet Sekolah Sukan Tun Hussien Onn Dalam menjayakan program yang dianjurkan pada kali ini.

Diharap Dengan Kerjasama yag rapat ini mampu untuk Menyumbang ke arah satu matlamat sukan yang lebih cemerlang

One Response to "Kem Motivasi dan kecergasan Sekolah Sukan Negeri Tun Hussien Onn"