Kem Kekentalan Minda Kontinjen SUKMA Johor 2010 di Mutiara Motor Resort, Sedili Kota Tinggi

Posted by isn-johor Tuesday, February 2, 2010, under | 5 comments
Pada 28-31 Januari 2010, Sekretariat SUKMA Johor telah mengadakan Kem Kekentalan Minda Kontinjen SUKMA Johor 2010 yang bertempat di Mutiara Motor Resort, Sedili Kota Tinggi.
Kem ini bertujuan memastikan pasukan-pasukan bersedia bagi menghadapi SUKMA 2010 nanti. Selain itu, ia bertujuan meningkatkan semangat perjuangan yang tinggi untuk memastikan setiap atlet akan memberikan persembahan yang baik.
Seramai 84 orang atlet yang terdiri dari sukan angkat berat, boling padang, memanah, menembak, petanque dan tenpin boling.
Sesi Debat Harimau Selatan

13 Step & Tangga Kejayaan

13 Step & Tangga Kejayaan

Survival Challenge


Latihan Kecergasan dan Kekuatan Fizikal



Sesi Psikologi



Latihan Konsentrasi oleh Pegawai Psikologi ISN


Latihan Kecergasan dan Kekuatan Fizikal




















One Response to "Kem Kekentalan Minda Kontinjen SUKMA Johor 2010 di Mutiara Motor Resort, Sedili Kota Tinggi"

  1. Anonymous
    Says:

    harapk kem2 sebegini dapat menyemarakkan dan menaikkans semangat atlet.....

    jgn asyik nak blame atlet...atlet adalah backbone MSNJ...cermin diri anda

  1. Anonymous
    Says:

    kem orientasi best.. hope sukma yg akan dtg ada program2 sebegini

  1. Anonymous
    Says:

    staf2 msn kena campak laut.. best, diorg sporting

  1. Anonymous
    Says:

    terima kasih kepada msn dan juga kepada2 staf msn yg mengendalikan program2 kem orientasi siri 2.. walaupun kami penat dan letih, tp kami gembira dan seronok, dgn aktiviti2 yg dijadualkan.. tambahan pula dgn sikap2 tenaga pelajar yg terdiri drpd staf2 msn, wlaupun serius, tetapi masih bersikap sporting, dan open minded.. kami seronok dan selesa dgn staf2 msn, yg terlibat dgn kem orientasi siri 2.. walaupun buat kali pertama, skuad sepak takraw terlibat dgn program sebegini, kami tidak merasakan ini adalah satu bebanan, malah kami menganggap ini adalah 1 ilmu dan amanah buat kami yg diberikan oleh msn dan juga staf2 msn siri 2.. kerana saya nampak dan dpt merasakan, staf2 msn menjayakan program kem orientasi siri 2 dgn penuh bersunguh sungguh, dan menaruh harapan kepada kami pada sukma melaka 2010 dan sukma2 yg akan datang.. kami drpd skuad sepak takraw sukma negeri johor 2010 ingin mengucapkan terima kasih kepada msn dan juga tidak lupa kepada staf2 msn yg terlibat menjayakan kem orientasi siri 2.. dan terima kasih banyak kepada pak habib, yg bnyk berjasa kepada msn, dan juga bnyk memberi tunjuk ajar dan nasihat kepada saya dan semua atlet sukma johor sepanjang kem orientasi siri 2 dan sepanjang sukma.. insya allah, ada rezeki, kami akan buat sebaik mungkin pada sukma melaka 2010..

  1. Jgs3100 Says:

    sila sertakan nama anda semasa meninggalkan komen... terima kasih